The New Luxury från New Mags är lika mycket en vacker coffee-table bok som lärande läsning om varumärken och konsumenter inom lyxsegmentet där nyfikna sinnen får en inblick i premiumvarumärkens föränderliga ansikten. Boken berättar historien om hur kultur och råvaror flätades samman och omdefinierade hur vi ser på konsumentvärden under 2000-talet. Boken bjuder på intervjuer med branschledare som Kim Jones, Hiroshi Fujiwara, och Yoon tillsammans med studier över vår tids viktigaste varumärken. En perfekt present till den som vill berika bokhyllan eller soffbordet med en snygg bok och intressant läsning om modern kulturhistoria.
Inga omdömen
Highsnobiety för New Mags
The New Luxury
600 kr
100 dagars returrätt på lagervaror
- Ny kund?
- Hittat ett billigare pris?
Dimensioner
Bredd 22.5 cm
Höjd 29 cm
Allmänt

Kostnadsfri inredningstjänst
Få kostnadsfri rådgivning från våra inredare som hjälper dig välja rätt möbler, belysning och stil för ditt hem.
Boka konsultationFler Coffee Table Books
Mer från New Mags
Få 10% rabatt vid din första beställning
Följ oss på Instagram och prenumerera på vårt nyhetsbrev för att ta del av exklusiva erbjudanden, inspiration och produktlanseringar, samt för att få 10% rabatt på ditt första köp.

