The New Luxury från New Mags är lika mycket en vacker coffee-table bok som lärande läsning om varumärken och konsumenter inom lyxsegmentet där nyfikna sinnen får en inblick i premiumvarumärkens föränderliga ansikten. Boken berättar historien om hur kultur och råvaror flätades samman och omdefinierade hur vi ser på konsumentvärden under 2000-talet. Boken bjuder på intervjuer med branschledare som Kim Jones, Hiroshi Fujiwara, och Yoon tillsammans med studier över vår tids viktigaste varumärken. En perfekt present till den som vill berika bokhyllan eller soffbordet med en snygg bok och intressant läsning om modern kulturhistoria.
Highsnobiety för New Mags
600 kr
Produkten är för tillfället slut i lager. Logga in på Mina sidor för att kunna bevaka produkten och få information om när den finns tillgänglig för beställning.
100 dagars returrätt på lagervaror
Få kostnadsfri rådgivning från våra inredare som hjälper dig välja rätt möbler, belysning och stil för ditt hem.
Boka konsultationFölj oss på Instagram och prenumerera på vårt nyhetsbrev för att ta del av exklusiva erbjudanden, inspiration och produktlanseringar, samt för att få 10% rabatt på ditt första köp.
Bredd 22.5 cm
Höjd 29 cm